PowerPoint és Prezi oktatás

Profi oktatóink élő online formában hozzák el cégének az oktatást. Használja ki a home office és az újratervezés időszakát, fejlessze kollégái informatika tudását!
Webinárium

Hogyan tudunk ebben segíteni?

A Microsoft PowerPoint és Prezi képzéseink résztvevői több szinten sajátíthatják el a prezentációkészítés használatát. A feltételeket mi biztosítjuk:

  • a tréning tematikáját és óraszámát igényeire szabjuk
  • az online tréningeken a hallgatók a megszokott környezetben tanulhatnak
  • a képzés időbeosztása, ütemezése vállalkozása munkarendjéhez igazítható
  • igény esetén szintfelmérést is végzünk
  • legtöbb tréningünkhöz e-learning oktatóanyagot is adunk

Kizárólag szervezeti megrendeléseket tudunk vállalni, nyílt képzéseket nem indítunk. 

Microsoft Office 2013, 2016, 2019 és Office 365 verziók bármelyikén vállaljuk az oktatást, angol vagy német verzión is.

A felnőttképzési törvény hatálya alá NEM tartozó képzés. A képzés díját áfa terheli.

Gondolatébresztőként tekintse meg néhány javasolt tematikánkat, melyet egyedi igényeire tudunk szabni.

  • Prezi.com kezelőfelülete, regisztráció
  • új prezi sablonból, üres prezi
  • keretek beszúrása, szerkesztése, törlése
  • alakzatok beszúrása, méretezése, pozícionálása
  • effektusok beállítása, útvonal szerkesztése
  • vetítési beállítások
  • cím és leírás megadása, közzététel, megosztás
  • a prezentációk célja, dia fogalma, mit érdemes a diákra rátenni, ráírni
  • néhány példa-prezentáció bemutatása
  • a program ablakának felépítése
  • a kezelőfelület áttekintése, újdonságok, különbségek kiemelése a régebbi verziókhoz képest
  • prezentáció megnyitása, bezárása, nézetek
  • új prezentáció létrehozása, prezentáció mentése
  • új dia beszúrása a prezentációba
  • dia beszúrása másik prezentációból
  • diaelrendezések
  • szakaszok használata
  • tartalombetekintő, szakaszbetekintő, diabetekintő
  • diaműveletek (kijelölés, törlés, áthelyezés, másolás, elrejtés)
  • diák szerkesztése
  • szöveg írása a diákra, felsorolás/számozás beállítása, alpontok
  • szöveg írása az előadói jegyzetbe
  • a beírt szövegek formázása (betűtípus és bekezdés csoportok gombjai)
  • lábléc készítése a diákra (tetszőleges szöveg, dátum, diaszám)
  • egyéb objektumok beszúrása a diákra (szövegdoboz, alakzat, kép (fájlból és webről), képernyőkép készítése, WordArt)
  • a beszúrt objektumok formázása:
    • szövegdoboz (pozíció, méret, háttérszín, szegélyszín)
    • alakzatok, WordArt (pozíció, méret, háttérszín, szegélyszín)
    • képek (pozíció, méret, szegély, különböző képstílusok beállítása)
    • az egyes objektumok helyzete egymáshoz képest
  • diák hátterének formázása (egyszínű kitöltés, színátmenetes kitöltés, kitöltés képpel vagy anyagmintával)
  • beépített témák használata
  • áttűnés beállítása (típus, időzítés)
  • a prezentáció levetítése
  • a projektor és a számítógép összekapcsolása (melyik monitorra mit vetítsen, az előadói nézet használata)
  • prezentáció nyomtatása, nyomtatási beállítások
  • prezentáció létrehozása rtf fájlból, illetve a bemutató szövegének mentése rtf fájlba
  • egyéb objektumok beszúrása a diákra:
    • táblázat, táblázat formázása, beállításai
    • táblázat importálása Excelből
    • fényképalbum létrehozása
    • SmartArt ábra készítése (hierarchikus ábrák, folyamatábrák, ciklusok létrehozása)
    • diagram készítése (importálás Excelből)
    • videó és hang beszúrása, beállításai
    • egyéb objektum beszúrása
  • interaktív prezentáció létrehozása a Művelet funkció segítségével
  • a Diaminta használata
  • saját téma létrehozása, alkalmazása más prezentációkra
  • a diákon szereplő szövegek és egyéb objektumok animálása
  • egyéni diasor létrehozása
  • a vetítés speciális beállításai

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével, hogy bemutathassuk Önnek szolgáltatásainkat személyes vagy online formában.

(A csillaggal jelzett mezők kitöltése mindenképp szükséges.)

Sikeres kitöltés!

A kitöltött űrlap adatait sikeresen rögzítettük.